Întâi de toate, aș vrea să lămurim un aspect extrem de important pe care observ că mai toată lumea îl omite.
1. Google este o entitate juridică, cu scop comercial. Deci funcționează cu și pentru a genera $$.
2. Google există pentru utilizatorii care caută, nu pentru a-ți promova ție afacerea.
3. În altă ordine de idei, google nu te va "recomanda" în primele poziții decât în cazul în care: fie plătești pentru a fi afișat în primele poziții, fie oferi informații relevante și de încredere utilizatorului.
Dacă plătești pentru a fi afișat, serviciul acesta este pus la dispoziție de google și se numește AdWords.
Dacă vrei să fii afișat pentru că siteul tău oferă informații de calitate utilizatorului, atunci siteul tău trebuie să îndeplinească anumite condiții, astfel încât să obțină un scor favorabil.
În cuvinte puține și simple, google face un clasament al tuturor site-urilor (INDEXATE) în funcție de anumite criterii, iar siteurile vor fi afișate descendent în funcție de acest punctaj.
Acest clasament este dinamic, motiv pentru care trebuie să înțelegi că nimeni nu îți poate garanta o anumită poziție în google. Poți urca foarte rapid dacă dezvolți siteul într-un mod organic, dar la fel de ușor poți fi penalizat și "aruncat pe ultima pagina" fără a fi nevoie să faci prea multe prostii, ci dintr-o simplă "relație" nesănătoasă pe care o ai cu un alt site.
Pentru a avea un site prietenos cu motoarele de căutare, acesta trebuie să ai în vedere câteva condiții simple, dar extrem de importante:
Servicii oferite de StartHUB | Cost |
---|---|
Audit / Analiză detaliată; raportare; | 75.0 EUR |
Consultanță de specialitate; Prețul calculat /oră; | 88.5 EUR |
Redactare articole; Prețul este calculat /articol și variază în funcție de numărul de cuvinte și de specific; (de la) | 35.0 EUR |
Redactare comunicat de presă; (de la) | 80.0 EUR |
Publicarea de articol/advertoriale pe diferite site-uri cu autoritate mare; Prețul variază în funcție de site; (de la) | 75.0 EUR |
La prețul afișat nu se adaugă TVA.
Prețurile sunt exprimate în Euro și se calculează la cursul valutar curent + 2% (diferența de curs valutar).