Ce sistem de plată pentru angajați format din parte fixă + procent din vânzări folosiți? | 3 |
Ce se întâmplă dacă nu ai politica de cookie activată pe website? | 3 |
Cum conectez un foodtruck la rețeaua de electricitate? | 2 |
Vreau să montez un ATM în unul dintre magazinele mele. Cu ce departament al băncii sau cu cine ar trebui să discut? | 4 |
Cum poate împrumuta firma mea o persoană fizică care nu este asociat? Se poate investi și împărți profitul? | 3 |
Am un client care a întârziat plata ultimelor 3 facturi. Se merită efortul de a-l da în judecată pentru neplată sau cum aș putea recupera banii? | 6 |
Când vreau să cumpăr un grup de facebook sau să cumpăr o pagină de facebook, la ce anume ar trebui să fiu atent? | 3 |
Ce alternative recomandați la Adsense pentru făcut bani online? | 1 |
Am nevoie de autorizație de funcționare de la primărie pentru un foodtruck dacă îl amplesez pe spațiul public mai puțin de 30 de zile? | 3 |
O firmă cu datorii la BS își poate suspenda activitatea pe 3 ani? | 1 |
Cum este influențat magazinul meu online de platformele de marketplace?
Am un magazin online însă nu am reușit să generez un trafic un trafic consistent pe care să-l convertesc în clienți. Deci, cu alte cuvinte, nu prea am avut vânzare cu magazinul online. Motiv pentru care m-am gândit să apelez la o platformă de marketplace.
Avantajele sunt ușor de văzut, însă nu prea reușesc să găsesc dezavantaje. La ce ar trebui să mă aștept?
Cred că impactul cel mai mare se va simți la căutările organice pentru că vei concura cu marketplace-ul care, probabil, este deja văzut mult mai bine de către motoarele de căutare.
Deci va fi mult mai greu să te poziționezi peste acestea, în rezultatele motoarelor de căutare.
Problema nu ar fi atât de gravă ca marketplace-ul să se poziționeze mai bine în motoarele de căutare, ci mi se pare mai grav faptul că vei fi nevoit să investești (timp sau bani) într-o mai bună poziționare în marketplace. Pentru că dacă sunt 2 vânzători care vând același produs, pe cine va afișa primul? Și cine va fi primul afișat în motoarele de căutare?
Cred că un dezavantaj ar putea fi faptul că nu ai control asupra traficului / potențialilor clienți. Ești oarecum dependent de marketplace și probabil limitat, din anumite puncte de vedere. Iar o rupere de acest marketplace ar putea însemna un început de la 0.
Un alt dezavantaj ar putea fi un studiu de piață fără costuri făcut de aceste marketplace-uri, care în urma unui calcul rapid ar putea deveni noii tăi concurenți direcți, atât intern, în marketplace cât și în motoarele de căutare unde ai contribuit deja cu o bună indexare a produselor respective.
Dacă ești producător, un marketplace te ajută mult, dar dacă ești un distribuitor... pe termen scurt te poate ajuta să generezi vânzări, însă pe termen lung cred că îți face mai mult rău.
Vrei să răspunzi la această întrebare?