Ce sistem de plată pentru angajați format din parte fixă + procent din vânzări folosiți? | 3 |
Ce se întâmplă dacă nu ai politica de cookie activată pe website? | 3 |
Cum conectez un foodtruck la rețeaua de electricitate? | 2 |
Vreau să montez un ATM în unul dintre magazinele mele. Cu ce departament al băncii sau cu cine ar trebui să discut? | 4 |
Cum poate împrumuta firma mea o persoană fizică care nu este asociat? Se poate investi și împărți profitul? | 3 |
Am un client care a întârziat plata ultimelor 3 facturi. Se merită efortul de a-l da în judecată pentru neplată sau cum aș putea recupera banii? | 6 |
Când vreau să cumpăr un grup de facebook sau să cumpăr o pagină de facebook, la ce anume ar trebui să fiu atent? | 3 |
Ce alternative recomandați la Adsense pentru făcut bani online? | 1 |
Am nevoie de autorizație de funcționare de la primărie pentru un foodtruck dacă îl amplesez pe spațiul public mai puțin de 30 de zile? | 3 |
O firmă cu datorii la BS își poate suspenda activitatea pe 3 ani? | 1 |
Cum pot să aleg firma de curierat cea mai serioasă?
Vreau să fac un magazin online și sunt conștient că livrarea este un aspect foarte important în ceea ce privește buna funcționare a lucrurilor. Am făcut o bază de date cu toate firmele de curierat și am început să caut păreri și recenzii despre fiecare firmă în parte. Problema este că nu mă pot decide ce firmă de curierat să aleg. Mai exact, nu știu ce strategie să aplic pentru a face cea mai bună alegere. Mulțumesc
Este foarte bine că ai făcut acea bază de date și că ai început să le compari. Din păcate, fiecare firmă cred că are și persoane care o laudă și persoane care o critică. Eu aș fi atent în primul rând la contract, în ceea ce privește asumarea comenzilor și a consecințelor. Deci, aș compara contractele.
Fie ca oferta cea mai bună să câștige! :) Estimează numărul de comenzi pe care le expediezi într-o lună și alege cea mai bună oferta. Calitatea livrării depinde foarte multe și de agenți, nu neapărat de companie.
Nu uita să negociezi contractul de la început. Asta ar putea un alt lucru pe care ai putea să îl compari. Disponibilitatea de a negocia sau rezolva problemele clientului.
Cel mai bun feedback legat de curier îl vei lua de la clienții tăi. Noi facem follow up la livrări pentru a vedea dacă livrarea a fost făcută la timp și în ce condiții. Am schimbat 2 firme de curierat, iar clienții par fericiți. În ceea ce privește alegerea firmei, iată câteva lucruri care au contat pentru noi: acoperirea mare pentru că livrăm în aproape toate colțurile țării, să aibă opțiunea de livrări urgente pentru că mai există și situații urgente și nu am vrut să căutăm altă firmă pentru asta, data la care se face plata rambursurilor și la cât timp facem plata livrărilor. De asemenea, un bonus ar fi dacă fac livrări sâmbăta.
Succes!
Vrei să răspunzi la această întrebare?