Întocmirea planului de marketing



Planul de marketing nu are un conținut exact, ci mai degrabă o structură destul de flexibilă astfel încât să te se plieze perfect pe scopul pentru care a fost întocmit.

Fie că vorbim despre un capitol din planul de afaceri, pentru a trasa linii de ghidare departamentului de marketing sau pentru a atrage investitori, există totuși câteva capitole care nu ar trebui să lipsească din planul de marketing.

  • analiza pieței
  • analiza SWOT (puncte forte, puncte slabe, oportunități și amenințări)
  • analiză mediului competitiv
  • strategia de marketing (definirea: misiunii, a obiectivelor, segmentarea pieței și poziționarea produselor în piață)
  • prognoza vânzărilor
  • bugetul de cheltuieli

 

Realizarea corectă (și implementarea) a planului de marketing este foarte importantă pentru că acesta poate preconiza direcția în care se va îndrepta afacerea ta. Cu cât este mai realist și mai obiectiv, cu atât te va ajuta mai mult să îți atingi obiectivele de dezvoltare, fără a risipi timp, respectiv bani.

De asemenea, planul de marketing trasează niște linii de ghidaj ce pot fi urmărite pentru a stabili unde te situezi, în ce direcție, cand și cum trebuie să te redresezi.


Servicii oferite de StartHUB Cost
Întocmire plan de marketing; opiective generale și obiective specifice; mijloace de măsurare a rezultatelor; 6 luni; (de la)250.0 EUR

La prețul afișat nu se adaugă TVA.

Prețurile sunt exprimate în Euro și se calculează la cursul valutar curent + 2% (diferența de curs valutar).

search
Nu ai găsit listat pe site ceea ce căutai? Contactează-ne!
search
Ai nevoie de informații sau de mai multe oferte de preț? Contactează-ne!

FORMULEAZĂ CEREREA
și te contactăm noi!



ad
ad