Recrutare și selecție de personal / Salarizare



Nu știu dacă ai sesizat, dar există o diferență între numărul persoanelor neangajate și numărul celor care își caută un loc de muncă. În ciuda faptului că rata șomajului este destul de mare, în unele județe fiind chiar îngrijorător de mare, este totuși dificil să găsești persoanele potrivite pentru pozițiile vacante din compania ta.

Fie că este vorba despre lipsa de timp, a experienței sau pur și simplu nu ai reușit să găsești ceea ce cauți, poți apela cu încredere la un serviciu de recrutare și selecție de personal.

În acest caz, îți recomand să fii atent la condițiile contractuale și la garanția oferită de agenția de recrutare. În general este vorba de o garanție de 90 de zile, timp în care agenția se obligă să îți găsească înlocuitor pentru persoana propusă (anterior) spre angajare, sau să restituie integral suma achitată pentru serviciul de recturare și selecție de personal.

 

Evidența de personal și salarizarea sunt servicii ce pot fi incluse în pachetele de contabilitate, însă nu este obligatoriu. Deci te poți ocupa chiar tu de acest lucru, poți delega pe cineva sau poți externaliza aceste servicii către o firmă specializată.


Servicii oferite de StartHUB Cost
Recrutare și selecție de personal; garanție 90 de zile; preț calculat procentual (60%) din valoarea salariului brut;
Recrutare și selecție de personal pentru poziții manageriale de top; costul variază în funcție de specific și complexitate; prețul afișat este cu titlu informativ (de la);1500.0 EUR
Evidență personal și salarizare; Prețul afișat este calculat pentru societățile cu un singur salariat;72.0 EUR
Evidență personal și salarizare pentru fiecare angajat suplimentar;6.0 EUR

La prețul afișat nu se adaugă TVA.

Prețurile sunt exprimate în Euro și se calculează la cursul valutar curent + 2% (diferența de curs valutar).

search
Nu ai găsit listat pe site ceea ce căutai? Contactează-ne!
search
Ai nevoie de informații sau de mai multe oferte de preț? Contactează-ne!



Pachetul Evidență personal și salarizare este calculat pentru fiecare lună de evidență, sub forma unei părți fixe + costul suplimentar pentru fiecare salariat (înregistrat în statul de plată din luna respectivă), și include:

  • Înregistrarea firmei nou înfiinţate la Inspectoratul Teritorial de Muncă şi obţinerea parolei de acces pentru transmiterea on-line a registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic (REVISAL).
  • Întocmirea şi administrarea dosarelor de angajare (care cuprind copii documente personale, copii diplome/certificate profesionale, diverse adeverinţe, declaraţii privind funcţia de baza şi informaţii privind persoanele aflate în întreţinere, declaraţia privind Casă de Asigurări de Sănătate, cererile privind concediile de odihnă, concediile medicale, concediilor de îngrijire copil etc.);
  • Întocmirea statelor de plată lunare şi a fluturaşilor de salarii;
  • Transmiterea lunară a fluturașilor către Beneficiar;
  • Întocmirea ordinelor de plata sau a foilor de vărsământ pentru plata obligaţiilor fiscale aferente statului de salarii;
  • Întocmirea declaraţiei D112 privind impozitele şi contribuţiile sociale, precum şi a anexelor privind asiguraţii;

 

 


FORMULEAZĂ CEREREA
și te contactăm noi!



ad
ad