9 puncte esențiale pe care ar fi bine să le știi dacă te promovezi pe rețelele de socializare

Cel mai important și cel mai important, primul lucru pe care ar fi bine să-l înțelegi și să-l accepți de la început este că, rețelele de socializare (și cam nimic altceva pe lumea aceasta) nu există pentru a te ajuta pe tine să-ți dezvolți afacerea. În principal, au un scop comercial, ceea ce înseamnă că te va costa (sub o forma sau alta). Spend money to make money! Acum, fiecare platormă are prețul și forma ei de a te taxa, dar toate au același scop. La fel ca și tine. #1 To make profit!

#2 Dacă prezența ta în social media este lipstă de o strategie și niște obiective bine definite, rezultatele nu doar că vor fi la întâmplare, ba chiar îți pot influența negativ afacerea.

Strategia de marketing online, ar fi bine să includă și o #3 strategie de comunicare, astfel încât să nu îți bagi în ceață clienții sau potențialii clienți.

Creșterea organică este sănătoasă și mult dorită de mai toată lumea însă, și mai ales dacă este la început de drum, această #4 creștere organică are nevoie de puțin ajutor. Știi tu, dacă sădești un copac, până să ajungi să culegi roadele, trebuie mai întâi să te asiguri că are apă suficientă, lumină suficientă, că nu îngheață peste iarnă (dacă este cazul) și că nu este atacat de dăunători.

"Fabrica de scobitori din Bobești deal a lansat un nou prototip de scobitori, care sunt cu 1cm mai scurte decât cele fabricate anterior."  Este adevărat că te-a captivat anunțul acesta? Posibil să îți fi stârnit (extrem de) puțin curiozitatea, dar sincer, nu aș miza pe asta. Și nu, nu cred că există nicio fabrică de scobitori la Bobești deal. Important este să îți cunoști audiența și să oferi #5 informații relevante, pentru audiența ta, nu pentru tine. Și da, toate acestea, în concordanță cu strategia ta de marketing.

Atenție, #6 a nu se exagera cu divertismentul. Decât dacă este domeniul de activitate pentru afacerea ta sau dacă așa recomandă strategia de marketing.

Ar fi recomandat (bine și de bun simț) să ai #7 drept de folosință pentru contentul folosit. Asta nu doar că te va poziționa ca fiind un profesionist, dar te poate scăpa de anumite bătăi de cap.

Înainte să apeși butonul pentru publicarea postării, #8 recitește textul și verifică atent conținutul. Dacă ești prea obosit, roagă pe cineva să te ajute. Ai fi surprins câte greșeli se pot strecura.

Și nu în ultimul rând, ar fi bine să înțelegi și să faci diferența în ceea ce privește interacțiunea utilizatorilor cu postările tale. #9 interacțiunea (like, share, comm, follow, abonat, whatever) nu înseamnă că ai câștigat un client ori potențial client. Nu înseamnă nici măcar că persoana respectivă ar putea fi interesată de brandul sau produsele/serviciile tale.

Acestea fiind spuse, spor și succes la conversii!


ad
ad