5 tipuri de postări pe care ar fi bine să le eviți pe facebook, instagram sau alte rețele de socializare

Bineînțeles, este o recomandare personală, tu citește și decide singur dacă este sau nu indicat să ții cont de aceste cuvinte. Așadar, vreau să încep prin a spune că este extrem de important să ai în vedere modul în care ai pozționat brandul tău în piață. Dar, după părerea mea, aceste exemple sunt AȘA NU indiferent de domeniu,poziționare sau zona geografică a companiei tale. Decât dacă...

Ordinea nu este importantă, deci vom începe cu postările cele mai triste.

1. tragediile. Chiar dacă aparent ar putea părea că îți crește nivelul de interacțiune, vei pierde mult pe partea calității acesteia. Mai mult decât atât, eu dacă aș vedea o postare despre o tragedie pe pagina unei companii care nu este influențată în mod direct de aceasta, aș cataloga această acțiune ca fiind neprofesională, ba chiar ușor disperată. De ce? Pentru că se întâmplă multe tragedii în lume, iar tu nu ești canal de știri. Dacă te urmăresc, însemnă că mă înteresează ce ai tu de spus, în legătură cu domeniul tău de activitate.Nu este ca și cum mi-aș imagina că tu te bucuri de acea tragedie, dacă nu postezi ceva despre ea.

2. subiectele sensibile. Asta, la fel ca și punctul aterior, ar fi bine să le postezi pe contul tău personal pentru reflectă o notă  personală. Cât despre subiectele sensibile din zona ta de activitate,ar fi bine să le eviți pentru că se pot degenera sau se pot transforma în subiecte urâte și negative.

3. citate celebre sau mai puțin celebre. :) Dacă nu ești scriitor, artist, editură, bibliotecă, librărie, nu activezi în învătământ sau orice altceva care să aibă câtuși de puțin legătură cu acest subiect.. citatele celebre, chiar dacă sunt foarte uzitate și ar putea lăsa impresia de engagement crescut, sunt un FOARTE MARE NU din perspectivă profesional. Nu doar că pari disperat, lipsit de inspirație și profesionalism, dar riști și să îți jignești unii dintre clienții sau potențialii tăi clienți care te urmăresc.

4. meme-uri. Acestea sunt acceptate cu moderație și doar dacă au legătură cu domeniul tău. Dacă ai totuși un grafician priceput, ar fi recomandat să-l pui la treabă cu niște infografice interesante, decât cu aceste meme-uri sau glumițe. De ce? Pentru că simțul umorului diferă de la individ la individ, dar informația este importantă pentru toată lumea.

5. concursuri. Mai exact, acele concursuri pe care le întâlnești pe rețelele de socializare cu indemnul "dă like, comment și share" sau "dă tag unui prieten". Personal, le văd nu doar ca pe un gest disperat de a crește interacțiunea și/sau numărul de urmăritori, dar reprezită și o radiografie în ceea ce privește profesionalismul echipei de marketing, pentru că această acțiune te-ar putea costa scump pe viitor. Deci, tu ca antreprenor, plătești odată persoana/agenția care vine cu această idee grozavă, plătești și promovarea postării, că deh, este nevoie de un boost minim și.. partea nevăzută, vei plăti o bună perioadă după aceea datorită valului de urmăritori noi generat, care cel mai probabil este de slabă calitate.


ad
ad